توضیحات:

سایت کاکتوس موزیک از زمستان سال ۹۸ آغاز به فعالیت کرد و در مدت زمانکمی جایگاه خود را بین اهالی موسیقی و دوستاران موسیقی پیدا کرد.

شاید برای خیلی ها سوال باشد که تفاوت این سایت با سایر سایتهای موسیقی در چه بود که خیلی زود به مقبولیت رسید . در زیر برخی از مزیتهای این سایت را بیان می کنیم :

اهمیت دادن به موسیقی محلی :

از نظر آرشیو موسیقی های سنتی و محلی این سایت یکی از قویترین آرشیو ها را دارد و در دسته بندی های مختلف آهنگهای کرمانجی ، ترکی ، لری ، کردی ، گیلیکی و مازندرانی و… را به صورت کامل قرار داده است .

سایتی بدون تبلیغات آزاردهنده :

قطعا برای شما هم پیش آمده است که وقتی وارد سایتهای موزیک می شوید با انبوهی از تبلیغات آزاردهنده روبرو میشوید و حتی قادر به پیدا کردن لینکهای دانلود نیستید ولی در این سایت تبلیغات زیاد و آزاردهنده به هیچ وجه قرار نمیگیرد وبه راحتی می توانید دنبال آهنگ های مدنظر خود باشید .

بخش های متنوع :

علاوه بر قرار دادن آهنگ های خوانندگان مختلف در این سایت تیتراژ فیلمها و همچنین آهنگ های بی کلام واخبار موسیقی قرار میگیرد . همچنین دکلمه های زیبایی از جمله استاد شهریار ، خانم مریم حیدرزاده ، باران نیکراه ، خسرو شکیبایی و… قرار میگیرد .

استفاده از سرورهای قوی :

این سایت روی سرورهای قوی پشتیبانی میشود تا کاربران با سرعت بالا و بدون معطلی بتوانند آهنگ های مدنظر خود را دانلود نمایند .

قرار دادن متن آهنگ ها :

در این سایت همه آهنگ ها با متن و شعر کامل در سایت قرار میگیرند که این موضوع نیز با استقبال بسیار زیاد کاربران مواجه شده است .

سایت مجاز :

در پایان یادآور میشود کلیه فعالیتهای سایت کاکتوس موزیک به صورت مجاز و قانونی بوده و خانواده های محترم می توانند بدون نگرانی آهنگ های مدنظر را انتخاب نمایند.



برنامه های درخواستی و یا پیشنهادی خود را به ما اطلاع دهید

درخواست/پیشنهاد
x
بت اسپات