توضیحات:

بازار مبل امام رضا با بیش از یک دهه تجربه در صنعت مبلمان دارای تنوع گسترده در محصولات خود و دارای استاندارد ملی ایران می‌باشد. برای تقدیر و حمایت بیشتر از مشتریان گرامی تمامی محصولات دارای دوسال گارانتی بوده و انتخاب پارچه و چرم مبلمان توسط مشتری امکان پذیر است.

کارگاه صنایع چوبی ما، با استفاده از کادری مجرب و ماهر در زمینه تولید و طراحی بهترین و با کیفیت‌ترین میز‌های بیلیارد ، مبلمان ، کنسول چوبی و صنایع چوبی فعالیت کرده و به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولات و قیمت تمام شده بسیار ارزان و ضمانت نامه تضمینی میز‌های بیلیارد ، توانسته است رضایت هموطنان و مشتریان بسیاری را در سراسر کشور ایران، جلب نماید.

راهنمای خرید میز بیلیارد

تنوع بالای مدل‌ها و قیمت‌های میز بیلیارد و هم چنین تنوع شرکت‌های تولید کننده این محصول گاهی باعث سر در گمی مشتریانی می‌شود که قصد دارند بهترین و با کیفیت‌ترین میز بیلیارد را با قیمتی ارزان و مناسب تهیه کنند.

برای خرید میز بیلیارد نیز مانند تمامی کالا‌ها و تجهیزات ورزشی، ابتدا باید اطلاعاتی در مورد انواع و اقسام متنوع محصول و نیز حدود قیمت میز بیلیارد داشته باشید. ما در این اینجا سعی کرده‌ایم تمام آنچه را که برای داشتن یک انتخاب مناسب و مطمئن لازم دارید را در قالب نکاتی ارزشمند به شما ارائه دهیم تا بهترین و با کیفیت‌ترین میز‌های بیلیارد را با ارزان‌ترین قیمت ممکن خریداری نمایید.

  • انتخاب محل قرار گیری میز بیلیارد ، قبل از هر گونه اقدامی نسبت به خرید میز بیلیارد لازم است در مورد محل قرار گیری آن و متعاقب آن، سایز میز بیلیارد تصمیم گیری کنید.
  • استحکام و مقاومت بدنه میز بیلیارد را چک کنید.
  • به پایه‌های میز بیلیارد توجه ویژه‌ای داشته باشید زیرا اگر این پایه‌ها به درستی طراحی نشده باشند و از حاشیه میز بیرون بزنند، احتمال آسیب به پای بازیکنان حین بازی وجود دارد.
  • شناسنامه و مشخصات شرکت سازنده میز بیلیارد باید روی میز ها، نصب شده باشد.
  • ارتفاع میز بیلیارد را بررسی نمایید.
  • به تضمین ضمانت نامه میز بیلیارد توسط شرکت توجه نمایید.

برای خرید بدون واسطه و کاملا مستقیم با کیفیت‌ترین میز‌های بیلیارد با قیمتی بسیار ارزان، می‌توانید با نمایندگان فروشی که در کارگاه ما فعالیت دارند ارتباط بگیرید و مناسب‌ترین میز‌های بیلیارد استاندارد را با توجه به نیاز و سلیقه خود، با کمترین قیمت ممکن خریداری نمایید.

علاوه بر این، نمایندگان فروش محصولات تولید شده در کارگاه ما، با دارا بودن اطلاعات بسیار مفیدی در ارتباط با انواع میز بیلیارد و ویژگی‌های بهترین میز‌های بیلیارد، می‌توانند شما را داشتن بهترین و مناسب‌ترین انتخاب یاری دهند.

کنسول چوبی

از بهترین و شیک‌ترین کنسول چوبی دیدن کنید و با توجه به علاقه خود یکی از کنسول چوبی را در سبد خریدتان قرار دهید. ارسال تمام سفارشات به سراسر کشور رایگان و بدون دریافت هزینه می‌باشد.

یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات بازار مبل امام رضا ، کنسول چوبی است که در انواع و طرح‌های بسیار متنوعی تولید و طراحی می‌شود. کنسول چوبی با داشتن کاربردهای بسیار فراوان امروزه یکی از لوازم ضروری در هر منزلی می‌باشد و به همین دلیل افراد زیادی به دنبال شیک‌ترین و مقاوم‌ترین کنسول برای خانه خود هستند.

همان طور که مستحضر می‌باشید اتاق پذیرایی یکی از مهم‌ترین مکان‌های در هر منزلی می‌باشد که میهمانان برای مدت زیادی وقت خود را در آن صرف می‌کنند و افراد بسیاری زیادی برای داشتن پذیرایی زیبا، به دنبال دکوراسیون‌های مجلل و شیکی هستند. اینجاست که بگوییم شما فقط با خرید یک کنسول چوبی بسیار زیبا می‌توانید یکی از بهترین و شیک‌ترین پذیرایی را داشته باشید و نظر و توجه هر بیننده‌ی را به سوی خود جلب کنید.

تولید کنسول چوبی از سال‌های بسیار دور مورد توجه بسیاری از کشورهای جهان واقع شده بود و به مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته است که از جمله این کشورها می‌توان به کشورهای اروپایی به خصوص اروپای غربی اشاره کرد. در سال‌های اخیر نیز استفاده از کنسول چوبی در منازل میان مردم ایران رواج یافت به طوری که شما می‌توانید در هر خانه ای به خصوص در خانه‌های زوجینی که به تازگی زندگی را شروع کرده اند، شاهد کنسول چوبی باشید.

هر چند که بسیاری از خانم‌ها بدون در نظر گرفتن سبک منزل خود اقدام به خرید کنسول چوبی می‌کنند و برای آن‌ها فقط زیبایی لحظه ای اهمیت داشته است. برای اینکه در این دام نیفتید می‌توانید هنگام خرید با افراد متخصص در این زمینه مشورت‌های لازم را داشته باشید که بی شک همکاران ما در تولیدی مبلمان امام رضا می‌توانند بهترین گزینه مشورت در این زمینه برای شما باشند.



برنامه های درخواستی و یا پیشنهادی خود را به ما اطلاع دهید

درخواست/پیشنهاد
x
بت اسپات