توضیحات:

اپلیکیشن کتابچین آرزوی علاقمندان به کتاب را برآورده است. معمولاً افراد کتاب خوان همیشه آرزو می کنند که ای کاش یک کتابخانه نامحدود و پر از کتاب داشتند که در آن درباره همه موضوعات کتاب وجود داشت. که هر زمانی که می خواستند می توانستند به سراغ کتاب ها بروند و کتاب مورد علاقه شان را انتخاب کنند و مطالعه نمایند. این آرزو را اپلیکیشن کتابچین برای دوست داران کتاب و مطالعه برآورده کرده است. کتاب خوانان عزیز می توانند هر زمان و در هر مکانی که بخواهند به مطالعه بپردازند و دیگر به محدودیت ها توجهی نکنند. اپلیکیشن کتابخوانی مانند یک کتابخانه جادویی می ماند که فقط کافی است شما اراده کنید چه کتابی را لازم دارید و در آن با چند لحظه جست و جوی ساده می توانید آن را پیدا کنید. با این اپلیکیشن می توانید هم به صورت متنی و الکترونیکی از کتاب ها استفاده کنید و هم می توانید به صوت کتاب ها گوش دهید و غرق در کتاب ها شوید و لذت ببرید. امروزه دیگر این آرزو نیست بلکه تمام چیزهایی که علاقمندان به کتاب به آن نیاز دارند را می توان به راحتی در این اپلیکیشن پیدا کرد.

اپلیکیشن کتابچین یک کتابخانه نامحدود

 

 

ویژگی های منحصر به فرد اپلیکیشن کتابچین

کتابچین، یک نرم افزاری است که برای معرفی، خرید، دانلود کتاب متنی و کتاب صوتی است که می توان این اپلیکیشن کتابخوان را در گوشی همراه، تبلت و لپ تاپ به صورت آنلایت و یا آفلاین استفاده کرد. این مواردی که خدمت شما عرض شد تمام چیزهایی نیست که درباره اپلیکیشن کتابچین وجود دارد بلکه ویژگی های منحصر به فردی هم دارد که آن را از دیگر اپلیکیشن های کتابخوان مجزا کرده است. با این اپلیکیشن می توانید میزان مطالعه خود را برآورد کرد یعنی می توان میزان مطالعه خود را نسبت به سال قبل یا ماه قبل و یا حتی هفته قبل ارزیابی کرد. شما بعد از مطالعه روزانه می توانید میزان مطالعه خود را ثبت و بررسی نمایید و آمار مطالعه خود و یا کتاب هایی را که خوانده اید با دیگران به اشتراک بگذارید.

برای این اپلیکیشن یک بخشی به نام ماراتن در نظر گرفته شده است که در این قسمت می توانید در مطالعه و کتابخوانی با بقیه کاربران رقابت کنید و امتیاز دریافت کنید و رتبه خود را مشاهده نمایید. با دانستن رتبه ها و امتیازها کاربران با یک دیگر به رقابت می پردازند و میزان مطالعه افزایش می یابد. امتیازها در این قسمت تحت عنوان چین به کاربران تعلق می گیرد و رتبه و امتیاز کاربران در فهرست شرکت کنندگان ثبت شده و نمایش داده می شود. فضای این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است که به فرد این احساس دست می دهد که داخل یک فروشگاه کتاب واقعی است و باید برای انتخاب و خرید کتاب آن ها را ورق بزند و بررسی کند و زمانی که مطمئن شد که کتاب را درست انتخاب کرده است آن را خریداری کند. در این اپلیکیشن هم فضا دقیقاً به همین گونه است یعنی کاربران می توانند کتاب مورد نظرشان را قبل از خرید بررسی کنند و اطلاعات کامل کتاب را به همراه بخشی از محتوای آن مطالعه نمایند و سپس بعد از اطمینان فایل کامل آن را دانلود نمایند.

اپلیکیشن کتابچین

 

 

این اپلیکیشن، قابل نصب و اجرا بر روی کلیه سیستم های اندروید، آی. او. اس  و نیز ویندوز می باشد.

جهت دانلود این اپ، اینجا کلیک کنید.



برنامه های درخواستی و یا پیشنهادی خود را به ما اطلاع دهید

درخواست/پیشنهاد
x
بت اسپات