توضیحات:

 

نحوه شستن پارچه پارچه کتانی بدون مشکل قابل شستشو است زیرا یک پارچه الیافی طبیعی است. فکر کنید قرن هاست که آن را در نهرها شسته ، در دیگ ها می جوشانند و در آفتاب خشک می کنند. خوشبختانه امروز ما ماشین لباسشویی راحت تری داریم و روش های شستشوی دستی را داریم. در مورد تمیز کردن خشک ، فقط زمانی لازم است که پارچه تحت درمان های ویژه ای قرار گیرد یا با الیاف خاصی مخلوط شود. کتان یک فیبر طبیعی بسیار قوی تر از چیزی است که فکر می کنید. این کتانی ها از پارچه های Serendipity هستند. در هر صورت ، همیشه دستورالعمل های شستشوی سازنده را دنبال کنید. این دستورالعمل ها ، چه برای شستشوی پارچه در منزل و چه برای تمیز کردن https://uninotepad.ir/good/ https://forviewhelp.ir/best/ https://fieditor.ir/nice/ https://nnnnssees.ir/awesome/ http://www.sobhemagic.ir/new/ http://www.nnnlpopp.ir/old/ http://www.musi-eee-ee.ir/great/ http://repoooooooz.ir/black-cup/news01.html http://ziplommmkakka.ir/goal/test.html http://kalabineeee.ir/news/post325.html http://aviationbooys.ir/clean/ http://pelicanofdays.ir/beauty/ https://ah-sa-nd.ir/perspolis/ https://foxbookk2000.ir/real/ http://javaboxo.ir/pages/gallery.html http://jobbbcope.ir/docs/profile.html http://trainfying.ir/stars/style.html http://aharmostthe.ir/drive/gallery.html آن در خشک شویی ، با در نظر گرفتن بسیاری از متغیرها مانند پیش کشیدن ، نخ ها ، رنگ های استفاده شده ، درمان های ضد چروک یا ضد لک و غیره تهیه شده است. به طور کلی ، پارچه را می توان خشک تمیز کرد ، با ماشین یا دست شستشو داد ، یا با بخار تمیز کرد (به عنوان مثال یک روش عملی برای تمیز کردن پرده). بیایید ببینیم چگونه آن را در خانه بشوییم و اتو کنیم: پرده های کتانی بخوبی تمیز می شوند. از طریق: Y. McFadden نحوه شستن پارچه در خانه پارچه های تازه شسته شده

بوی عالی می دهد و موارد کمی وجود دارد که می تواند احساس رفاه بیشتری به شما بدهد. برای شستن پارچه در منزل این نکات را دنبال کنید و خواهید دید که چگونه زیبایی ، روشن و نرم می شود و همچنین برای چندین دهه از آن لذت می برید بدون اینکه نشانه ای از خراب شدن داشته باشید. – ملحفه همیشه اولین باری که شسته می شود جمع می شود و دوباره این کار را انجام نمی دهد. بنابراین دو گزینه وجود دارد: قبل از ساختن آن را بشویید ، یا کتانی را که قبلاً شسته اید بخرید (از قبل شسته شده ، همانطور که بعدا خواهیم دید). – ملحفه باید همیشه کمی مرطوب بماند. اگر آنرا بیرون کشیدید ، قبل از خشک شدن کامل آن را بردارید. و هرگز از خشک کن استفاده نکنید. دلیل آن این است که میزان رطوبت طبیعی کتان از ۶ تا ۸ درصد است. وقتی خیلی خشک شود ، فیبر شکننده می شود. اگر این اتفاق بیفتد ، چند ساعت طول می کشد تا رطوبت هوا جذب شود ، آب آن رطوبت رسانی شود و انعطاف پذیری کامل حاصل شود. بسیاری از روتختی های کتانی را می توان در خانه با ماشین شستشو داد. این از بلاسکو است. از طریق: Anouk De Gruyter. – علاوه بر خشک کن ، سفید کننده دشمن بزرگ دیگر شما است. مهم نیست که کتان سفید باشد ، این محصول باعث ضعیف شدن فیبر و زرد شدن آن می شود.

 

برای شستن پارچه ، چه با دست و چه با ماشین ، از صابون خالص یا شوینده ملایم استفاده کنید. و اطمینان حاصل کنید که مقدار کافی آب قرار دهید ، زیرا کتان بسیار جاذب است. – هر لکه ای را تازه پاک کنید. – بسته به دستورالعمل های مراقبت ، دمای آب می تواند از گرم تا بسیار گرم باشد. – با آب فراوان بشویید تا لحاف کرسی تمام صابون ، مواد شوینده و آلودگی باقی مانده از بین برود. این از ایجاد "لکه های پیری" که در اثر اکسیداسیون سلولز (جز component اصلی کتان) ایجاد می شود ، جلوگیری می کند. – پس از شستشوی پارچه ، هیچ چرخشی برای تخلیه وجود ندارد. –بهترین روش برای نگه داشتن پارچه های سفید این رنگ ، بستن آن در زیر آفتاب است. با مراقبت کامل از آن ، کتانی ده ها سال دوام می آورد. از طریق: Pinterest و نحوه اتو کشیدن کتانی – اگر کمی رطوبت داشته باشید ، اتو کشیدن چند پارچه کار دشواری نیست. بعد از اتمام چین و چروک ها ، آن را می گذارید تا خشک شود و به خودی خود تمام شود. –یکی از ترفندهای مادربزرگ های ما برای مرطوب نگه داشتن پارچه ، نگه داشتن حوله های این پارچه در یخچال برای چند ساعت بود. سپس آنها را یکی یکی بیرون آوردند و اتو کردند. اگر فضای شما در یخچال است ، سعی کنید این کار را با چند پرده یا روکش در یک کیسه پلاستیکی انجام دهید. اتو کردن را بسیار راحت تر می کند. همچنین درصورتیکه پس از شستن کتانی اتو کشیده نشود ، این راهی برای جلوگیری از بوی آلوده است. ملحفه را قبل از خشک شدن کامل اتو کنید. از طریق: Pinterest – تلاش برای اتو کشیدن پارچه بسیار خشک بسیار کارآمدتر از اتو کشیدن آن است. بخار از اتو خانگی ، حتی از ایستگاه بخار ، معمولاً کافی نیست. – اتو را ابتدا از طرف اشتباه لحاف کرسی عبور داده و سپس از سمت راست عبور دهید. به این ترتیب به درخشش طبیعی ملافه می رسید. اما اگر رنگ آن تیره است ، آن را فقط در سمت اشتباه اتو کنید.

– پارچه خالص در برابر دمای اتو بسیار بالا مقاومت می کند. لحاف کرسی در هر صورت ، همیشه دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید و اگر آنها را ندارید ، گوشه ای یا یک تکه پارچه را امتحان کنید. کتانی تیره فقط داخل آن اتو می شود. عکس: R. Ricard. از طریق: اِل دکو فرانسه منظور از "پارچه کتانی از قبل شسته شده" چیست؟ پارچه پیش شسته شده بارها و بارها در دمای بالا و با محصولات خاص شسته شده است تا از جمع شدن بعدی جلوگیری کند ، نرمی آن را افزایش داده و "پتینه" خاصی به آن ببخشد. از آنجا که پارچه با هر بار شستشو کیفیت خود را بهبود می بخشد و پس از سه سال به طرز باورنکردنی نرم می شود ، انتخاب پیش شستشو به معنای تسریع در این فرآیند و صرفه جویی در بسیاری از شستشوها است. ورق لحاف کرسی یک پارچه با دستورالعمل شستشوی شرکت Blasco وقتی گفته می شود که یک ملافه را سنگ شسته اند ، به این معنی است که آن را در ماشین های بزرگ با پوکه یا سنگ های آتشفشانی که به الیاف برخورد می کنند ، شسته اند. این پارچه را از بین می برد ، انعطاف پذیرتر می شود و با پارچه ، و همچنین سایه های شگفت انگیز رنگ ، به یک اثر پارچه ای زنده می رسد. همه ، البته ، بدون آسیب رساندن به کیفیت و دوام پارچه ، اگرچه همیشه توصیه می شود به تولید کنندگان متخصص اعتماد کنید تا از شگفتی جلوگیری کنید. آیا می خواهید در مورد پارچه کتانی بیشتر بدانید؟ ما تاریخچه و منشا آن ، ویژگی های باورنکردنی آن و هزار امکان آن در دکوراسیون و پارچه های منزل را برای شما بازگو می کنیم. توسط Concha Sanz Montero | 15 ژانویه ، ۲۰۱۷ | فکر کردن درباره پارچه های پارچه ای ، جلد ، سرندیپیتی این داستان را به اشتراک بگذارید ، سیستم عامل خود را انتخاب کنید!

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.



برنامه های درخواستی و یا پیشنهادی خود را به ما اطلاع دهید

درخواست/پیشنهاد
x
بت اسپات