توضیحات:

کاربردی ترین نرم افزارهای موبایل

گوشی های اندروید و iOS این روز ها تقریبا در دست همه دیده می شود و این گوشی های موبایل توانسته اند به بخش اعظمی از فعالیت های انسان سرعت ببخشند. اما باید دانست که این دو فقط حکم بستری برای اجرای نرم افزار ها را دارند، یعنی در واقع این نرم افزار ها هستند که کار اصلی را روی گوشی های موبایل انجام می دهند. در این مقاله قصد داریم به معرفی مهم ترین برنامه هایی که حتما باید روی گوشی تان نصب کنید بپردازیم. تا انتها با ما همراه باشید.

https://uupload.ir/files/grfn_1.jpg

ضروری ترین برنامه های اندروید

در ادامه لیستی از ضروری ترین برنامه های اندروید ارائه خواهیم کرد که بعد از خرید گوشی حتما باید آن ها را روی موبایلتان نصب کنید. البته بعضی از آن ها نیز به صورت پیش فرض روی برخی گوشی ها نصب هستند.

-مرورگر واینترنت

اگر بعد از خرید گوشی روی آن مرورگر نداشته باشید، دسترسی تان به خیلی از برنامه ها بسیار سخت خواهد شد. البته خوشبختانه این نرم افزار به طور پیشفرض روی اکثر گوشی ها نصب است، اما با این وجود شما می توانید برای بهبود عملکرد خود در اینترنت گردی نرم افزار موزیلا و اوپرا را هم به مرورگر پیشفرض گوشی تان که اغلب کروم است اضافه کنید.

-شبکه های اجتماعی و مسنجر

این روز ها اگر از شبکه های اجتماعی دور باشید، بسیاری از رویداد ها و اخبار را از دست خواهید داد. جدای از این، امروزه هر کسب و کاری داشته باشید، شبکه های اجتماعی می توانند به شما در آن ها کمک کنند و درامد شما را افزایش دهند.

https://uupload.ir/files/tcuq_2.jpg

همه این ها به کنار، شبکه های اجتماعی این روز ها خودشان تبدیل به محلی برای اشتغال و درامد زایی شده اند. مسنجر ها هم این روز ها تبدیل به جایگزینی برای تماس و اس ام اس شده اند. شما می توانید بدون هزینه اضافی به دوستان خود پیام بدهید یا با آن ها تماس صوتی و تصویری بگیرید.

-آنتی ویروس اندروید

امروزه ویروس ها در سطح نت به صورت گسترده پخش هستند و برای مقابله با آن ها باید حتما یک آنتی ویروس روی گوشی اندروید خود نصب کنید.

-پخش فیلم و موزیک

گوشی های اندروید به صورت پیش فرض نمی توانند همه فرمت های صوتی و تصویری را برای شما پخش کنند. پس بهتر است برای این که بتوانید همه جور فایل صوتی تصویری را در گوشی تان پخش کنید یک یا چند نرم افزار برای آن روی گوشی تان نصب کنید.

-اشتراک گذاری و ارسال فایل

گوشی های اندروید در حال حاضر فقط از طریق بلوتوث قابلیت جا به جایی فایل بین دو دستگاه را دارند. ولی شما با نصب نرم افزار هایی نظیر شیریت می توانید سرعت انتقال خود را با استفاده از امواج وای فای چندین برابر کنید.

-مدیریت دوربین و ویرایش عکس و فیلم

اگر می خواهید عکس یا فیلمی را در فضای مجازی منتشر کنید، بهتر است حتما قبل از انتشار یک بار با نرم افزار های ویرایش عکس و فیلم اندروید، آن ها را ویرایش کنید تا با بهترین کیفیت به مخاطبانتان ارائه شوند.

https://uupload.ir/files/uu3i_3.jpg

-نرم افزار های اطلاعات افزایی و سیر و سفر

یکی از مهم ترین موارد استفاده از گوشی های اندروید سرعتی است که به خرید ها داده است. این روز ها خیلی از خرید ها با همین گوشی های اندروید انجام می شود. مثلا اگر اهل سیر و سفر هستید، یک برنامه مربوط به سیر و سفر روی گوشی خود نصب کنید. به همین راحتی می توانید به تور های ارزان قیمت مثل تور گرجستان ارزان، تور ارمنستان، تور کیش، تور قشم و… دسترسی پیدا کنید و هر زمان که هوای سفر کردید، تنها با یک دکمه بلیط خود را خریده و به مقصد مورد نظر سفر کنید.



برنامه های درخواستی و یا پیشنهادی خود را به ما اطلاع دهید

درخواست/پیشنهاد
x
بت اسپات