توضیحات:

دنیای ماشین ها همیشه دنیای جذابی بوده و هست. هیچ کدوم از ما وجود نداره که ادعا کنه تو بچگی رویای پشت رول نشستن نداشته باشه،  ماشین ها به رکنی اساسی تو زندگی ماها تبدیل شدن که تا حدودی انکارناپذیرن. حالا اگه کمی این دنیای چرخ و دنده رو مینیاتوری ش کنیم، می رسیم به دنیای لی لی پوتی تری از ماشین ها به اسم  دنیای ماشین کنترلی. 

 

ماشین کنترلی

 

ماشین های کنترلی چه اون زمان ها که نهایت چهار تا چرخ داشتن و یک روکش م روش، چه الان که  هر روز حرفه ای تر از دیروز، آپشن چشم گیری تری رو با خودشون به همراه میارن، دنیای منحصر به فرد و ی تجربه دلچسب رو بهمون هدیه میدادن و میدن.

فروشگاه ایستگاه پرواز، با معرفی طیف وسیعی از ماشین های آرسی آفرود و آنرود، سعی کرده  تا حدودی پل ارتباطی بین شما و محصولات پر کیفیت کنترلی در دسته ماشین های کنترلی باشه. در تعریفی اجمالی، این محصولات در دسته بندی زیر قرار می گیرند:

ماشین کنترلی های آنرود (ONROAD) :

این دسته همانطور که از نامشان مشخصه، قابلیت حرکت بر روی سطوح صاف و جاده مانند را دارن و نکته دیگه اینکه این ماشین ها، سرعت بیشتری نسبت به ماشین های ارسی آفرود دارن.

 

ماشین کنترلی

ماشین کنترل آفرود (OFFROAD) :

ماشین های کنترلی  آفرود هم می تونن علاوه بر سوح صاف، در مسیرهای سنگلاخی هم ماننور بدن، در واقع قدرت این ماشین ها از ماشین های آنرود بیشتره.

 

ماشین کنترلی

 

ماشین کنترلی باگی : یکی از بارزترین ویژگی‌های ماشین‌های کنترلی باگی ، سرعت بالای اوناست که معمولا برای حرکت و مسابقات روی سطوح جاده‌ای و آسفالت مناسبند.

 

ماشین کنترلی تراک : این دسته از ماشین‌ها دارای شاسی‌های بلندتری نسبت به ماشین‌های آنرود هستند ، اما نمیتوان آنها را در رده آفرود قرار داد. این ماشین‌ها قابلیت حرکت روی آسفالت، جاده خاکی و یا چمن را دارند اما توانایی حرکت روی مسیرهای سنگلاخی را ندارند.

 

ماشین کنترلی دیریفت : این نوع ماشین‌ها فقط روی سطوح بسیار صاف مانند آسفالت یا سالن‌های ورزشی توانایی حرکت دارند.

 

بعد از تصمیم گیری بین این دو دسته، حالا می تونید به موارد دیگه  فکر کنید، اینکه مقیاس ماشین کنترلی تون چند به چند باشه، اینکه سرعت ماشین کنترلی تون چقدر باشه، یا اینکه اصن برندش چی باشه!

مقیاس ماشین کنترلی:

مقیاس یکی از فاکتورهای مهم در  تعریف ماشین کنترلی حرفه ای است. در ایستگاه پرواز، شما می تونید ماشین های کنترلی با مقیاس های متفاوت رو پیدا کنید. نکته مهم در مورد مقایس این هست که هرچه عدد مقیاسی کوچیک تر باشه یعنی اون ماشین کنترلی بزرگتره، به عنوان مثال، ماشین کنترلی با مقیاس ۱:۵ از ماشین کنترلی با مقیاس ۱:۱۰ بزرگ تر هست.

 

سرعت ماشین کنترلی:

نمیشه انکار کرد که سرعت یکی از فاکتورهاییه که ماشین کنترلی رو جذاب و جذاب تر می کنه. در ایستگاه پرواز ماشین های کنترلی ای وجود دارن که تا ۸۵ کیلومتر بر ساعت می تونن سرعت داشته باشن.

 

برند wltoys:

یکی از برندهای معتبر در ماشین های کنترلی، ماشین  کنترلیwltoys هست که بدون شک جزء خوشنام ترین شرکت های سازنده ی ماشین کنترلی هست. کیفیت این ماشین های کنترلی حرفه ای این برند در نوع خودش مثال زدنی است.

 

خب، فاکتورهای مهمی که می تونن به شما در خرید یک ماشین کنترلی مناسب کمک کنند رو تا حدودی شناختیم. قبل از خرید تون حتما مطمئن بشید که هدف تون از خرید ماشین کنترلی چه هست، که تا حدود زیادی به روحیات خودتون برمیگرده. اگه دوست دارید با ماشین کنترلی تون به بی نهایت سرعت برسید و هیجان و ترشح ادرنالین رو تجربه کنید، مطمئنا ماشین های آنرود گزینه ی مناسبی برای شما هستند. اگه بخواین وقتی به کوه و  کمر میرید، یه همراه جذاب با خودتون داشته باشید، مطمئنا ماشین های آفرود رو باید تجربه کنید که همونطور که گفتیم، مناسب مسیرهای شیب دار و سنگلاخی ان. اگرچه که حتی در این دسته از ماشین های کنترلی سرعت تا ۶۵ کیلومتر هم میرسن پسمی تونن فاکتور سرعت رو هم براتون پوشش میدن.

 

تو ایستگاه پرواز، خیلی نباید نگران خرید ماشین کنترلی باشید، چون تمام محصولات در دسته بندی های مشخص براتون تفکیک شدن و شما کافیه با انتخاب چند ماشین و انجام مقایسه بین شون که خود سایت هم می تونه این کار رو براتون انجام بده، ماشین کنترلی مناسب خودتون رو انتخاب کنید. سعی ما در فروشگاه ایستگاه پرواز، کسب رضایت و اعتماد شما عزیزان میهمان سایته که خدا رو شکر تا الان به این هدف مون رسیدیم. دنیای ایستگاه پرواز یه دنیای رنگارنگ از محصولات آرسی هست که هدف ش رنگ زدن به دنیای شماست. منتظر حضور شما در ایستگاه پرواز هستیم. ب امید دیدار:)



برنامه های درخواستی و یا پیشنهادی خود را به ما اطلاع دهید

درخواست/پیشنهاد
x
بت اسپات