توضیحات:

خدمات لیزر موهای زائد برای عروس

اگر زیبایی شما  یکی از دغدغه های اصلی و همیشگی تان است و ترجیح می دهید تمام تلاش خود را برای بهبود آن انجام دهید، پیشنهاد می کنیم که از روش لیزر برای حذف مو های زائد و آزار دهنده حتما استفاده کنید، به این صورت که وقتی بدن به رشد و بلوغ می رسد، تراکم و رویش مو های زائد در بخش های مختلف بدن بیش از پیش می شود، در این وضعیت قطعا استفاده از روش هایی مانند اصلاح با دستگاه ها، کرم های موبر و… پیشنهاد می شود.

 

اما هر کدام مشکلات خاص خود را دارند و قطعا در دراز مدت پوست و موی شما را با آسیب روبرو می کنند و بهتر است آن ها را از برنامه زندگی خود حذف کنید تا با مشکلات بیشتری مواجه نشوید.

فراموش نکنید که انجام صحیح لیزر می تواند تا مدت ها شما را از مو های زائد رها کند و در مقابل انجام اشتباه آن نیز مشکلات زیادی برای پوست و بافت بدن شما به وجود می آورد که باید به این مسئله نیز توجه داشته باشید.

لیزر مو های زائد بدن تضمینی قبل از عروسی

به یاد داشته باشید که انجام مراحل لیزر در چند جلسه خواهد بود پس باید زمان بندی صحیحی انجام دهید که تا قبل از مراسم عروسی مراحل لیزر را به پایان رسانده باشید و اصول آن به این صورت است که وقتی از لیزر استفاده می کنید تا مدتی پوست شما در برابر گرما، رطوبت و همین طور سرما آسیب پذیر تر است، دلیل آن نیز عاری شدن پوست از هر گونه مو و… است.

سالن های زیبایی عروس:

بهترین آرایشگاه های عروس خدمات کاملی از جمله خدمات پوست و مو  و ناخن و مژه انجام میدهند ولی برای خدمات لیزر بهتر است به مراکز مخصوص لیزر مراجعه کنید.در کنار تمامی این موارد اگر هنوز هم در این مورد شک دارید باید بگوییم که توسط برخی مراکز تضمین بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما عزیزان ارائه می شود و در صورت وجود هر گونه مشکل خدمات پس از آن به صورت ویژه ای در اختیار شما قرار می گیرد.

عروس

توجه داشته باشید که باید مو های اضافه بدن شما دو تا سه روز قبل از اپیلاسیون کوتاه شود، در این صورت نتیجه بهتری خواهد داشت، چون ریشه مو ها به اندازه کمی رشد کرده است و اثر از بین بردن لیزر نیز بهتر نتیجه می دهد.

در واقع اثر اصلی لیزر که موجب از بین رفتن مو ها خواهد شد به این صورت است که تراکم مو ها تا حد ممکن کم می شود، رشد سرعت مو نیز به کم ترین حد ممکن می رسد.

مراحل انجام لیزر پوست

نخست از پوست شما تستی گرفته می شود تا مشخص شود که هیچ گونه حساسیتی نسبت به انجام این کار ندارید، در واقع عده ای پوستی آسیب پذیر در مقابل لیزر دارند، پس این مرحله بخش هایی که قصد دارید لیزر کنید مورد بررسی قرار می گیرند تا هیچ گونه زخم و یا مسیر نفوذی وجود نداشته باشد و در نهایت توسط دستگاه های فوق پیشرفته و استاندارد روز جهان، عملیات لیزر پوست شروع می شود.

مدت زمان آن نیز بسته به محل لیزر می تواند متفاوت باشد، البته تراکم مو نیز بر این عامل تاثیر دارد و در صورتی که ممکن است بیش از یک ساعت به طول بیانجامد. البته که این مسئله یک نیاز در انجام پروسه لیزر است و استاندارد جهانی نیز چنین مسئله ای را تایید می کند.

فراموش نکنید که پوست شما در هر شرایط نیاز به نگه داری خواهد داشت و به هیچ عنوان آن را به حال خودش رها نکنید.

بهترین راه حال حاضر، برای از بین بردن مو های زائد استفاده از دستگاه های کاملا بی خطر لیزر است.

مزایای لیزر موی زائد

لیزر در واقع دردی ندارد، مگر پوست های حساس که البته این مشکل در این افراد نیز با استفاده از مواد خاص و ژل های سرد حل می شود و جای هیچ نگرانی در این باره نیست.

لیزر را می توانید برای هر بخش از بدن و حتی مواردی که دسترسی به آن ها سخت تر است استفاده می کنند، در این مورد نیز شما هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

این روش یکی از کم خطر ترین ها است، تیغ به بافت پوست شما آسیب زیادی وارد می کند، مواد شیمایی و کرم ها نیز هر کدام نقص های خاص خود را دارند و در نهایت وقتی از لیزر استفاده می کنید اثر آن به مراتب طولانی مدت تر و بهتر است.

بهترین انتخاب برای شما مقایسه کیفیت و قیمت با دیگر سالن ها می باشد.



برنامه های درخواستی و یا پیشنهادی خود را به ما اطلاع دهید

درخواست/پیشنهاد
x
بت اسپات