توضیحات:

عوامل موثر بر قیمت تور های خارجی چیست؟

مسافرت یکی از لذایذ جدایی ناپذیر در زندگی افراد است و سفر ها را می توان به دو نوع داخلی و خارجی دسته بندی نمود که منظور از سفر های داخلی، هدف قرار دادن یکی از شهرهای داخل کشور است و مسافرت های خارجی، مقاصد خارج از کشور را تشکیل می دهند. توجه داشته باشید که برای سفر به هریک از نقاط جهان می توانید از راه های مختلفی اقدام کنید. برخی افراد سفر انفرادی را انتخاب می کنند که در این صورت ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید. به همین دلیل تورهای مسافرتی بهترین انتخاب برای سفر هستند و با شرکت کردن در آنها می توانید سفر دلچسب برای خودتان به ارمغان آورید. لازم به ذکر است که تورهای مسافرتی توسط آژانس های گردشگری مختلفی برگزار می شوند و از این رو باید در انتخاب آژانس مسافرتی معتبر نهایت دقت را داشته باشید تا بتوانید سفری تمام عیار برای خود به ارمغان آورید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

تور مالزی

مالزی یکی از کشورها زیبا و دیدنی واقع در قاره ی آسیا است . این شهر علاوه بر اینکه سواحل زیبایی را در دل خود جای داده، به دلیل برخورداری از آثار تاریخی و تفریحی فراوان یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. تور مالزی به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن یک سفر دلچسب به شمار می رود چرا که در این شهر عوامل مختلفی باعث جلب رضایت شما خواهند شد. تورهای مالزی در انواع اقسام مختلف برگزار می شوند و از این رو می توانید با توجه به سلیقه خود، یکی از بهترین ها را برای سفر خود رزرو کنید.

تور مالزی لحظه آخری

تور لحظه آخری مالزی به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن سفری تمام عیار با کمترین هزینه ها شناخته می شود. در تور لحظه آخری مالزی باید عجله داشته باشید چرا که تنها چند روز برای رزرو تور زمان خواهید داشت و چنانچه در زمان مناسب تور مالزی را رزرو نکنید ممکن است نتوانید به آن برسید. در تور لحظه آخری مالزی هیچگونه کمبودی احساس نخواهید کرد و می توانید از بهترین خدمات برخوردار شوید.

بهترین زمان سفر با تور مالدیو

جزایر مالدیو در تمام طول سال گرم و آفتابی با دمای متوسط ۲۳ تا ۳۱درجه هستند. در این جزایر باید همیشه برای بارش باران یکباره اما کوتاه مدت، آماده بود. صخره های حاشیه جزیره ها از آنها در برابر اثرات مخرب بادهای موسمی محافظت میکنند. در جزایر شمالی بیشترین میزان بارش باران در ماههای می تا نوامبر رخ میدهد.

ماه های نوامبر تا آوریل (فصل خشک) بهترین زمان برای گردش با تور مالدیو است. این زمانیست که می توان از روزهای آفتابی و بدون طوفان لذت برد؛علاوه بر این، فصل خشک باعث می شود تا آب اطراف جزیره ها شفاف تر باشد و گردشگران دید بهتری به زیر دریا در زمان غواصی و رستوران زیر آب داشته باشند. در مجموع سفر به مالدیو هزینه بردار است اما سفر با تور مالدیو در بهار گران تر میشود چون در این زمان جمعیت شلوغتر و هتل ها افزایش قیمت دارند.

تور روسیه

روسیه به عنوان یکی دیگر از بهترین مقاصد خارجی ایرانیان شناخته می شود که به نوبه خود می تواند جذابیت های بسیاری برایتان داشته باشد. هر یک از شهرهای این کشور ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و می توانید هریک از آنها را برای تفریح و خوشگذرانی خود انتخاب کنید. تور روسیه به مقاصد هر یک از شهرهای این کشور برگزار می شود و در برخی از آنها می توانید در چند شهر به خوشگذرانی مشغول شوید. تور روسیه را می توان در هر چهار فصل از سال رزرو کرد اما این کشور دارای آب و هوای سردی است و از این رو بهترین زمان شرکت در تور روسیه را می توان به فصول بهار و تابستان نسبت داد. همین عوامل باعث شده که در این مواقع بیشترین میزان گردشگران را در کشور روسیه شاهد باشیم.

قیمت تور روسیه

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. عوامل متعددی در تعیین میزان قیمت تور روسیه تاثیر خواهند گذاشت که در صورت آشنایی با این عوامل با کنترل کردن آنها می توانید میزان هزینه ها را نیز به حداقل برسانید. اصلی ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت تور روسیه، از قبیل زیر هستند:

–         بلیط هواپیما: بلیط های هواپیما به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و هریک قیمت منحصر به فردی دارند.

–         هتل: هتل های مختلفی در روسیه فعالیت می کنند که هرکدام از آنها خدمات متفاوتی ارائه می کنند.

–         خدمات تور: خدمات متفاوتی در هریک از تورهای برگزار شده به مقصد روسیه ارائه می شود و این امر باعث تمایز قیمت در آنها می شود.

شرکت ما به منظور جلب رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه بهترین خدمات با نازلترین قیمت ها کرده و خواهید توانست بهترین تور را با قیمت مناسب از طریق شرکت ما رزرو کنید.

برگرفته از وب سایت آژانس گردشگری لیانا پرواز https://www.lianaparvaz.com/

 



برنامه های درخواستی و یا پیشنهادی خود را به ما اطلاع دهید

درخواست/پیشنهاد
x
بت اسپات