توضیحات:

اپلیکیشن My Digipay یا دیجی پی یک راهکار همه کاره پرداخت می باشد که کاربران آن می توانند تمامی نیازهای پرداخت و دریافت خود را از طریق آن انجام دهند. با اپلیکیشن دیجی پی کاربران می توانند پرداخت های روزانه و مورد نیاز خود را انجام دهند. کاربران قادر خواهند بود گزارش های کامل و دقیقی از تراکنش های آنلاین خود داشته باشند.

بخش های مختلف اپلیکیشن My Digipay :

کیف پول دیجی پی : با کیف پول دیجی پی قادر خواهید بود پرداخت های آنلاین خود را با سرعت بسیار بالاتری انجام دهید. کیف پول دیجی پی جایگزین کارت بانکی شماست و برای استفاده از آن کافیست با اپلیکیشن دیجی پی آن را شارژ نموده و خریدهای آنلاین خود را به راحتی انجام دهید. در حال حاضر می توانید با موجودی کیف پول خود سیم کارت خود را شارژ کنید.

خرید شارژ موبایل : جهت خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری برای شماره خودتان یا دوستانتان، کافی است به این بخش رفته ، شماره سیم‌کارت اعتباری خود را وارد کرده و بسته‌ مورد نظرتان را انتخاب کنید. دیجی‌پی امکان خرید شارژ از تمامی اپراتورها را فراهم کرده است.

کارت به کارت : یکی از نیازمندی های روزمره همه ما انتقال وجه به دوستان ، اعضای خانواده و غیره می باشد. تعداد بانک هایی که اپلیکیشن دیجی پی به عنوان کارت مبدا عملیات کارت به کارت می پذیرد روز به روز در حال افزایش بوده و به زودی تمامی بانک های شبکه شتاب را پشتیبانی خواهد کرد. لیست بانک هایی که در این تاریخ می توانید از آن ها پول منتقل کنید به شرح زیر می باشد:

بانک ملت ، بانک ملی ایران ، بانک آینده ، بانک سپه ، بانک کشاورزی ، بانک مسکن ، بانک تجارت ، بانک سامان ، بانک رفاه ، بانک کارآفرین ، بانک صنعت و معدن ، بانک توسعه صادرات ، موسسه مالی اعتباری کوثر ، موسسه ملل ، موسسه مالی اعتباری نور ، بانک مهر اقتصاد ، بانک پاسارگاد ، گردشگری ، اقتصاد نوین ، خاورمیانه ، انصار ، ایران زمین ، بانک سرمایه ، بانک دی ، بانک قوامین

لیست کارت های بانکی شما  : قابلیت ذخیره کارت های بانکی شما در اپلیکیشن برای استفاده های بعدی. کافیست یکبار کارت به کارت موفق داشته باشید تا کارت مبدا شما در لیست کارتهای شما قرار بگیرد. همچنین می توانید کارت های مقصد خود را به صورت دلخواه برای استفاده های بعدی ذخیره کنید.

پرداخت عوارض جاده ای : با دیجی پی می توانید عوارض جاده ای اتوبان های در مسیر مسافرت خود را پرداخت کنید. کافیست پلاک خود را وارد کرده سپس اتوبان و عوارضی را انتخاب کرده و پرداخت کنید. به محض رسیدن به اتوبان از گیت پرداخت الکترونیکی بروید و از عوارضی رد شوید.

لیست تراکنش های آنلاین شما : دیجی پی ارایه دهنده راهکارهای متنوع پرداختی می باشد. تعدادی از این خدمات پرداخت به وسیله اپلیکیشن دیجی پی در اختیار کاربران قرار گرفته است اما تعدادی از این سرویس ها سرویس های پرداخت آنلاین می باشند که در وب سایت های مختلفی قرار گرفته اند. شما در اپلیکیشن دیجی پی می توانید تمامی تاریخچه پرداخت آنلاین خود را در خانواده دیجی پی مشاهده کنید.

جزییات تراکنش ها : با زدن روی هرکدام از تراکنش های انجام شده درون اپلیکیشن دیجی پی قادر خواهید بود جزییات کاملی از آن تراکنش را مشاهده کنید. همچنین قابلیت به اشتراک گذاری این تراکنش بصورت اسکرین شات نیز در نظر گرفته شده است.

بسته اینترنتی : همه روزه بسته های اینترنتی متنوعی در اپراتورها (ایرانسل،‌ همراه اول، رایتل) فعال می شوند. برای خرید و فعال سازی بسته اینترنتی موبایل خود کافیست گزینه بسته اینترنتی را انتخاب کرده سپس با وارد کردن شماره موبایل خود لیست بسته های اینترنتی قابل انتخاب برای شماره موبایل خود را دیده سپس بسته اینترنتی خود را خرید و بصورت خودکار فعال سازی کنید.

پرداخت قبض خدماتی : پرداخت قبض خدماتی با دیجی پی به راحتی اسکن کردن بارکد قبض و سپس وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و پرداخت آن می باشد. با ویژگی پرداخت قبض اپلیکیشن دیجی پی می توانید قبض های خدماتی زیر را پرداخت کنید.

پرداخت و دریافت با کیو آر : به راحتی با اسکن کردن کد کیو آر می توانید پرداخت و دریافت پول انجام دهید.



برنامه های درخواستی و یا پیشنهادی خود را به ما اطلاع دهید

درخواست/پیشنهاد
x
بت اسپات