توضیحات:

افزایش قیمت خودرو باعث شده است که طرفداران اجاره خودروهای لوکس و غیرلوکس افزایش یابد. چرا که هزینه های نگهداری و تعمیر خودروها نیز بالا است و افراد ترجیح می دهند بدون آن که خود را درگیر این هزینه ها کنند، صرفا از ماشین سواری لذت ببرند. اجاره ماشین های لوکس در مراسم های خاص زندگی نیز می تواند خاطره ای رویایی از آن شب را در ذهن شما ثبت کند. به همین دلیل ما به افرادی که قصد دارند سواری ماشین های لوکس و جذاب داخلی و خارجی را تجربه کنند، استفاده از خدمات رونیکا گشت را توصیه می کنیم.

اجاره بهتر است یا خرید؟

در میان سرویس های رونیکا گشت خدمات مختلفی برای مسافران داخلی و خارجی و ساکنین هر شهر در نظر گرفته شده است. شما می توانید خودروی موردنظر خود را به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه با راننده یا بدون آن اجاره کنید. اما سوال اینجاست که آیا واقعا اجاره خودرو از خرید آن بهتر است؟ بدون شک برای افرادی که توانایی پرداخت هزینه های چند صد میلیونی برای ماشین را ندارند، پاسخ این سوال بله است. چرا که خدمات رونیکا گشت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما عرضه شده و شما را حتی برای چند ساعت صاحب یک خودروی جذاب و چشمگیر خواهد کرد.

به علاوه اگر حوصله سرویس و نگهداری مرتب خودرو را نداشته یا بودجه کافی برای پرداخت خسارت های ناشی از استهلاک و افزایش کیلومتر کارکرد را ندارید، می توانید از سرویس های رونیکا گشت استفاده کنید. تنوع ماشین های اجاره ای در این سایت باعث می شود که شما بتوانید مناسب ترین گزینه را متناسب با بودجه و علاقه خود انتخاب کرده و لذت یک سفر خانوادگی یا دوستانه را به خود هدیه دهید.


بیشتر ببینید:

اجاره خودرو BMW با رونیکا گشت


مزیت های اجاره خودرو چیست؟

مسافرت آسان و بی دردسر

در صورتی که با قطار یا هواپیما به تهران سفر کرده باشید، به کمک سرویس های رونیکا گشت برای اجاره ماشین، دیگر نیازی به استفاده از تاکسی یا وسایل نقلیه عمومی نداشته و به راحتی از درب هتل به مقصد دلخواهتان مسافرت خواهید کرد.

تجربه سواری با ماشین های لوکس

رانندگی با ماشین های گران قیمت دیگر برای شما یک آرزو نیست. شما می توانید با قیمت مناسب از خدمات رونیکا گشت استفاده کرده و برای مدت دلخواه از سواری با ماشین محبوبتان لذت ببرید.

عدم نیاز به رانندگی در ترافیک خسته کننده

اگر حوصله رانندگی در ترافیک تهران را ندارید، می توانید یک ماشین با راننده اجاره کنید. با این کار علاوه بر تجربه یک سفر لاکچری نیازی به پرسیدن آدرس نداشته و برای مدتی می توانید استراحت کنید.

تعمیر به موقع و بدون اشکال

همه ماشین های اجاره ای رونیکا گشت پیش از تحویل به مشتریان به طور کامل سرویس شده و کاملا سالم تحویل داده می شوند. اما اگر در حین مدت اجاره مشکلی برای خودرو پیش آمد، می توانید با پشتیبانی خدمات رونیکا گشت تماس گرفته و در اسرع وقت خودروی خود را بدون نیاز به پرداخت هزینه تعمیر کنید.

برای اجاره خودرو چه باید کرد؟

برای این کار باید ابتدا از طریق تلفن های ۰۹۱۲۱۰۲۲۶۲۸ و ۰۹۱۲۵۸۸۶۸۹۷ با تیم پشتیبانی رونیکا گشت تماس گرفته و خودروی موردنظر خود را رزرو کنید. برای اطلاع از لیست خودروهای موجود و هزینه های اجاره هرکدام به آدرس ronikagasht.com مراجعه نمایید. برای تکمیل فرایند رزرو خودرو لازم است مدارک لازم را ارائه دهید. این مدارک شامل اصل شناسنامه و کارت ملی، گواهینامه رانندگی (برای اجاره خودرو بدون راننده)، چک یا سفته به اندازه قیمت روز خودرو و پرداخت مبلغ ودیعه می شود. پس از انجام این مراحل، به محض احراز محل سکونت، خودرو در همان محل به شما تحویل داده می شود.

در صورت تصادف با خودروهای اجاره ای چه کسی مسئول است؟

به طور کلی پس از تحویل خودرو به مشتری مسئولیت پرداخت کلیه جریمه ها و خسارتهای وارد شده به خودرو بر عهده مشتری است. همه خودروهای اجاره ای رونیکا گشت دارای بیمه کامل بدنه هستند، به همین دلیل در صورت تصادف تنها هزینه افت قیمت خودرو از شما کسر میشود. به علاوه در صورتی که خودروی با راننده اجاره کنید، نیازی به پرداخت خسارت تصادف یا صفر کردن خلافی خودرو پس از تحویل نخواهید داشت.

 

 



برنامه های درخواستی و یا پیشنهادی خود را به ما اطلاع دهید

درخواست/پیشنهاد
x
بت اسپات