توضیحات:

امروزه با توجه به افزایش آمار مهاجرت افراد به خارج از کشور، آموزش زبان های مختلف خارجی دغدغه بسیار از افراد در ایران شده است. اما این تنها دلیل برای آموزش زبان های خارجی نمی باشد. و دلایل مختلف دیگری همچون مسافرت، کار، رابطه با دوستان و آشنایان خارج از کشور، تحصیل در خارج از کشور، تحقیق و…. اهمیت آموزش زبان های خارجی را دو چندان میکند. اما مهم است که بتوانیم بهترین موسسه زبان را انتخاب کنیم که در ادامه به این مسئله میرسیم.

کدام آموزشگاه را برای آموزش انتخاب کنم؟

با توجه به افزایش بیش از حد تعداد  آموزشگاه های زبان در سطح کشور و مخصوصا در شهرهای پر جمعیت همچون تهران، این مشکل را برای زبان آموزان فراهم می آورد که کدام موسسه زبان را برای آموزش انتخاب کنند.متاسفانه بسیاری از این آموزشگاه ها شرایط مناسبی برای پذیرش زبان آموز ندارند اما با این وجود بسیاری از افراد که آگاهی کاملی ندارند، در این آموزشگاه ها ثبت نام کرده و در پایان دوره آموزشی هیچ خروجی نخواهند داشت.و حتی در برخی موارد مشکلات زیادی را برای زبان آموزان به وجود آورده اند. اما شما با توجه به چند نکته میتوانید یک آموزشگاه مناسب که شرایط لازم برای زبان آموزی را دارد انتخاب نمایید. در بسیار از موارد تدریس خصوصی زبان می تواند برای افراد کم هزینه تر باشد  و یا حتی می توانید با شما با گرفتن تدریس خصوصی در منزل به هدف خود در این زمینه برسید و هزینه زمانی و مالی کمتر را بدهید.

 

 

نکات مهم

  • قیمت شهریه  آموزشگاه ها با توجه به قیمت تصویب شده  و مشخص می باشد. پس هیچ آموزشگاهی از قیمت تعیین شده نه می تواند کمتر دریافت کند و نه بیشتر. در غیر این صورت آموزشگاه برخلاف قانون عمل کرده است.
  • اما بسیاری از افراد به دنبال یافتن آموزشگاهی با خدمات آموزشی مناسب اما قیمت پایین هستند. این را باید به شما بگویم که پایین بودن بیش از حد قیمت شهریه میتواند دلایلی زیادی داشته باشد که به ضرر شما تمام شود. مثلا ممکن است آموزش کتابی که در یک ترم به پایان میرسد، چند ترم طول بکشد. و این نکته را هم در نظر بگیرید که بالا بودن قیمت شهریه نشان دهنده کیفیت کار آموزشی آنها نمی باشد. پس مراقب باشید.
  • یکی از مزیت های آموزشگاه ما، دریافت شهریه پس از اتمام دوره و یادگیری کامل زبان آموز می باشد. و زبان آموز در صورت عدم یادگیری میتواند از پرداخت شهریه اجتناب کند.

 اساتید مجرب در آموزشگاه

می توانیم بگوییم یک موسسه خوب را میتوان از طریق اساتید آن آموزشگاه شناخت. داشتن اساتیدی با تجربه ی چند ساله و مهارت های بالا و رزومه های قوی یکی از نقطه قوت های آموزشگاه زبان ما می باشد. یک آموزشگاه خوب باید امکان تدریس خصوصی در خانه را داشته باشد! بعضی از افراد بخاطر مشغله های کاری و یا دلایلی دیگر قادر به حضور در کلاس های آموزشگاه نمی باشند و مایل به تدریس زبان خصوصی در منزل هستند. آموزشگاه ما امکان تدریس خصوصی در منزل را برای زبان آموزانی که مایل به فراگیری زبان خارجی هستند، اما به دلایلی قادر به شرکت در کلاس ها نمی باشند، فراهم آورده است. تا دوستداران این رشته از فراگیری زبان مورد علاقه ی خود عقب نمانند.

یک آموزشگاه خوب باید!

  • داشتن امکانات عالی اعم از سیستم های صوتی و تصویری پیشرفته، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، صندلی های راحت، و همچنین برخوردار بودن از یک فضای صمیمی در آموزشگاه برای راحتی زبان آموزان یکی دیگر از نکات مهم برای انتخاب یک آموزشگاه خوب میباشد. خوشبختانه آموزشگاه زبان ما تمامی امکانات فوق العاده را برای زبان آموزان خود فراهم آورده است. تا زبان آموزان در کمال آرامش و با تمرکزی بالا به فراگیری زبان مورد علاقه ی خود بپردازند.
  • یک زبان آموز باید این اطمینان خاطر را داشته باشد که پس از گذراندن دوره آموزشی خود، دارای یک گواهی نامه معتبر خواهد شد. میتوانیم با افتخار این را به شما عرض کنیم که آموزشگاه ما دارای مدرکی بسیار معتر میباشد و حتی زبان آموزان پس از دریافت مدرک میتوانند وارد بازار کار شده و برای خود کسب درآمد کنند.یک آموزشگاه خوب باید پیگیر پیشرفت و پاسخگوی سوالات زبان آموزان خود حتی در مواقع عدم حضور زبان آموز باشد!
  •  پشتیبانی همه وقت از زبان آموزان در همه مواقع یکی دیگر از ویژگی های یک آموزشگاه خوب میباشد. خرسندیم این موضوع را بیان کنیم که اساتید ما همه وقت در خدمت زبان آموزان خود هستند و و پاسخگوی اشکالات و سوال های آنها و همچنین پیگیر پیشرفت آنها می باشند.


برنامه های درخواستی و یا پیشنهادی خود را به ما اطلاع دهید

درخواست/پیشنهاد
x
بت اسپات