توضیحات:

برترین شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایل

همانطور که میدانید با گسترش روز افزون استفاده از فضای مجازی , تعداد شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها رو به افزایش است. در این میان برخی پیام رسان ها با ارائه ویژگی های بی نظیر و منحصر به فرد توانسته اند از رقبای خود پیشی بگیرند و سیل عظیمی از کاربران را به سوی خود جذب نمایند. در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی می توانید با دوستان و خانواده خود در هر زمان و مکان در ارتباط باشید و فایل های رسانه ای خود را با آن ها به اشتراک بگذارید. علاوه بر این , افراد بسیاری نیز توانسته اند در این رسانه ها کسب و کار خود را توسعه دهند. در ادامه با دو شبکه اجتماعی و پیام رسان آشنا خواهیم شد. با پارس روید همراه شوید!

اینستاگرام : 

اینستاگرام را می توان موفق ترین رسانه اجتماعی دانست که کاربران در آن می توانند تصاویر یا ویدئوهای یک دقیقه ای خود را در آن به اشتراک بگذارند. امروزه بسیاری از کاربران اینستاگرام ترجیح می دهند که از قابلیت استوری اینستاگرام برای اشتراک گذاری محتوای موردنظر خود با دیگران بهره ببرند که در این صورت محتوای موردنظر افراد پس از گذشت ۲۴ ساعت بصورت خودکار حذف خواهد شد. در اینستاگرام می توانید افراد دیگر را نیز دنبال کنید و پست ها و استوری های آن ها را مشاهده نمایید.

تلگرام :

تلگرام را می توان برترین پیام رسان موبایل دانست که شاید دلیل آن سرعت و امنیت فوق العاده بالای این نرم افزار باشد. تلگرام به توسعه دهندگان این اجازه را می دهد که با تغییراتی در نرم افزار اصلی , نسخه های غیر رسمی خود را منتشر کنند.. توسعه دهندگان فارسی زبان نیز اقدام به طراحی و انتشار تلگرام فارسی نموده اند که قابلیت های بیشتری را نسبت به نسخه اصلی این پیام رسان برای کاربران فراهم می کنند.

شما همواره می توانید برنامه ها و بازی های اندروید موردنظرتان را از وب سایت اپلیکیشن ها دریافت نمایید.



برنامه های درخواستی و یا پیشنهادی خود را به ما اطلاع دهید

درخواست/پیشنهاد
x
بت اسپات