توضیحات:

شهر بتن ارائه دهنده بلوک های با کیفیت

 

بلوک های سیمانی از جمله پرکاربردترین مصالح ساختمانی هستند که برای ساخت هرگونه سازه ای مورد استفاده قرار می گیرند. بلوک ها انواع متغیری دارند و هر یک از انواع آن ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و در بخش های مختلفی از ساختمان مورد استفاده قرار خواهند گرفت. بلوک ها معمولا از ترکیب: ماسه، سیمان، آب و سنگدانه های ریز ساخته می شوند که مقاومت مناسبی داشته و به دلیل ابعاد بزرگتری که نسبت به آجر دارند سرعت ساخت و ساز را نیز افزایش خواهند داد. اما آیا تمامی انواع بلوک ها مناسب هستند؟ طبیعتا هریک از بلوک ها به منظور استفاده خاصی تولید می شوند و انتخاب هرکدام از آنها بستگی به محل و نوع استفاده شما دارد. کیفیت بلوک ها حرف اصلی را در خرید خواهد زد و به همین دلیل در هنگام خرید حتما باید از کیفیت و دوام بلوک سبک اطمینان داشته باشید تا با خیال راحت تری از آنها استفاده کنید. به هیچ‌ وجه قیمت سیمان را به عنوان مولفه اصلی خرید در نظر نگیرید و جنس خوب است که قیمت دارد و برای جنس های نامرغوب قیمت های ارزان نیز گران هستند!  شهر بتن به منظور جلب رضایت مشتریان خود اقدام به تولید باکیفیت ترین انواع بلوک های سیمانی نموده و با خرید آنها می توانید با اطمینان کامل ساخت و ساز خود را آغاز کنید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم.

 

روان کننده بتن

روان کننده بتن

روان کننده بتن همانطور که از نام آن پیداست باعث نرم شدن و حالت پذیری بهتر آن خواهد شد به گونه ای که با استفاده از آن می توانید به بهترین شکل ممکن بتن را شکل دهید. روان کننده بتن مزیت های بسیاری خواهد داشت که از جمله مهمترین آنها می توان به: افزایش عدد اسلامپ و روان شدن بتن، کاهش میزان آب، افزایش مقاومت فشاری، کاهش دادن عیار سیمان، قابل استفاده در بخش های قالب گیری شده نازک و با تراکم میلگرد بالا، قابلیت پمپاژ و… اشاره کرد. تمامی این موارد دست به دست هم داده اند تا روان کننده بتن را به یکی از محبوب ترین مواد کاربردی در بتن تبدیل سازند. توجه داشته باشید که روان کننده بتن حتما باید به مقدار استاندارد در ساختار بتن مورد استفاده قرار گیرد چرا که در غیر اینصورت اثرات سو در آن خواهد گذاشت. استفاده زیاد از روان کننده بتن باعث کندگیر کردن بتن خواهد شد و باید مدت بیشتری برای خشک شدن بتن صرف کنید.

قیمت روان کننده بتن

روان کننده بتن با توجه به کاربرد فراوان و کیفیت بالایی که دارد قیمت مناسبی دارد. قیمت روان کننده بتن به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل نمی توان رقم دقیقی برای قیمت آن در نظر گرفت. روان کننده بتن در انواع مختلف عرضه شده که هریک از آنها از جنبه هایی با یکدیگر متفاوت هستند و می توانید بهترین مورد را برای خرید انتخاب کنید. توجه داشته باشید که قیمت روان کننده رابطه مستقیم با کیفیت محصول خواهد داشت و هر چه محصولی با کیفیت تر برای خرید انتخاب کتید باید هزینه بیشتری نیز پرداخت نمایید. روان کننده بتن را می توانید از مراکز مختلفی خریداری کنید که میزان قیمت تعیین شده برای این محصول در مراکز خرید، متفاوت خواهد بود. با مقایسه قیمت سیمان مراکز مختلف می توانید بهترین مورد را شناسایی کرده و بهترین مصالح را از آن خریداری کنید. شهربتن یکی از مراکز معتبر در زمینه فروش مصالح ساختمانی است که مسئولین این شرکت به منظور جلب رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه بهترین محصولات با نازلترین قیمت ها کرده اند.

 

 

 

قیمت بلوک aac

 

 

قیمت بلوک aac

بلوک aac به دلیل ذرات هوایی که در داخل خود دارد عایق صوتی و حرارتی است. به همین دلیل می تواند از هدر رفتن انرژی جلوگیری کرده و از این نظر باعث کاهش هزینه ها شود. اما قیمت بلوک aac چگونه است؟ در حالت کلی نمی توان قیمت دقیقی برای هیچ یک از انواع بلوک ها ارائه کرد چرا که قیمت سیمان متغیر بوده و عوامل متعددی بر تعیین آن تاثیر خواهند گذاشت. از جمله مهمترین موارد تاثیرگذار بر میزان قیمت بلوک aac می توان به ابعاد آن اشاره کرد. هرجه بلوک ها ضخامت بیشتری داشته باشند قیمت آن نیز گران تر خواهد بود و برعکس. مواد اولیه ای که در ساخت بلوک مورد استفاده قرار گرفته است بیشترین تاثیر را بر تعیین میزان قیمت بلوک میگذارد. در حالت کلی قیمت بلوک aac در مقایسه با سایر انواع بلوک ها بالاتر خواهد بود چرا که مزیت های بسیاری از جمله زیبایی و عایق بودن دارد.

 

بلوک clc چیست؟

بلوک های clc نیز ساختاری مشابه با aac دارند. این نوع بلوک ها نیز از جمله بلوک های سبک شناخته شده و مواد اولیه آن: ماسه، سیمان، آب و سیلیس است. البته مقداری فوم نیز به داخل آن تزریق می شود. که قیمت بلوک clc با توجه به انواع مختلف آن متفاوت است و بستگی به قیمت امروز سیمان دارد.  بلوک های clc معمولا در ضخامت ۱۰ سانتی متر برش داده می شوند و از آنها می توان در انواع بخش های مختلف ساختمان استفاده نمود. عایق بودن، اصلی ترین ویژگی این بلوک ها است. این نوع بلوک یکی از بهترین عایق های صوتی و حرارتی بوده و با استفاده کردن از آن طبق ماده ۱۹ قانون ساخت ساختمان، دیگر نیازی به استفاده از عایق نیست. بلوک clc هم وزن سازه را کاهش داده و هم باعث کاهش میزان بار وارده بر ستون ها خواهد شد. همچنین این بلوک ها به دلیل وزن کمی که دارند در برابر زلزله مقاوم تر بوده و میزان تلفات را نیز کاهش خواهند داد. این بلوک خطر آتش سوزی نیز نخواهد داشت.

خرید مصالح ساختمانی

 

خرید مصالح ساختمانی

خرید مصالح باکیفیت از جمله خواسته های همگان است چرا که در این صورت بهترین نتیجه زا شاهد خواهید بود. امروزه همگان سعی بر ساده انجام دادن کارها دارند و یکی از این راه ها، اینترنتی شدن کنترل امورات است. در سطح فضای مجازی شرکت های مختلفی فعالیت می کنند که از طریق آنها می توانید بهترین محصولات ساختمانی را خریداری کنید. یکی از اصلی ترین مزیت های خرید از این مراکز صرفه جویی در زمان خرید است و می توانید تنوع بیشتری از محصولات را مورد بررسی قرار دهید. شهربتن ثابت کرده که می تواند کلیه نیازهای مردم از نظر مصالح ساختمانی را برآورده سازد. کارشناسان شرکت به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته آماده ارائه خدمات پشتیبانی هستند و می توانید راهنمایی های مورد نیاز و استعلام قیمت سیمان پاکتی را از آنها دریافت کنید. توجه داشته باشید که شهربتن کلیه انواع مصالح ساختمانی را پوشش می دهد تا دیگر کمبودی نداشته باشید.

 

برگرفته از سایتhttps://shahrebeton.com/

 

 

 



برنامه های درخواستی و یا پیشنهادی خود را به ما اطلاع دهید

درخواست/پیشنهاد
x
بت اسپات