توضیحات:

قیمت فروش نصب حفاظ نرده شاخ گوزنی بوته ای لیلیوم نیزه ای

با توجه به این موضوع که نرده حفاظ های قبلی از نظر مهندسی به درستی طراحی نشده بودند و نقاط ضعف زیادی داشتند و گذشت زمان ثابت کرده بود که عملا این گونه از نرده دیوار ها کارایی لازم را ندارند ، همین موضوع سبب شد تا تعداد زیادی از طراحان و مهندسان ساختمانی از حفاظ نرده های نسل دوم و سوم به شکل شاخ گوزنی استفاده کنند . عناوین برخی از این فنس گارد های آهنی طراحی شده نسل دوم و سوم عبارتند از : حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ لیلیوم و حفاظ نیزار .

  • تماس با ما

  • ۶۰۳ ۷۸۰۰ ۰۹۱۲

  • ۴۶ ۳۸ ۵۰ ۲۲ ۰۲۱

 

نرده حفاظ لیلیوم یکی از شکیل ترین حفاظ های روی دیوار می باشد. این نوع حفاظ به شکل گل لیلیوم و هر بوته آن تشکیل شده از ۱۵ عدد گل لیلیوم با میلگرد نمره ۱۰ و شاسی پروفیل ۲۰ در ۳۰ می باشد. نرده حفاظ های لیلیوم نسبت به حفاظ های دیگر روی دیوار از استقامت و امنیت و زیبایی بالایی بخوردار است و همچنین قیمت این نوع حفاظ نسبت به بقیه حفاظ های روی دیوار بیشتر بوده که این بخاطر وزن بیشتر آن نسبت به بقیه حفاظهای روی دیوار است.

حفاظ لیلیوم

 

 

 

حفاظ نیزار Canebrake : اگر قصد خرید نرده حفاظ روی دیوار دارید, لطفا کمی وقت گذاشته و این مطلب را با دقت مطالعه نمایید . در این نوشته در مورد حفاظ نیزار ( نی زار ) بصورت کامل و جامع صحبت نموده ایم . در آهن سازه انواع حفاظ نیزار بصورت کامل تشریح شده است . از منو بالای صفحه میتوانید حفاظ مورد نظر خود را انتخاب کرده و اطلاعات لازم را ببینید.

قیمت حفاظ نیزار

حفاظ نیزه ای یا حفاظ سرنیزه ای سرخم یکی از قدیمی ترین انواع محافظ روی دیوار میباشد که هنوز جایگاه خود را برای محافظت از ساختمان حفظ کرده است . حفاظ دیوار سرنیزه ای از جمله مدل حفاظ های بسیار کاربردی محسوب می شود که در مدل های یک، دو و سه طرفه تولید شده است تا تمام افراد بتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود این محصول را تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند. این مدل از حفاظ به نسبت سایر مدل حفاظ های موجود بیشتر شناخته شده است زیرا از طراحی ساده ای برخوردار می باشد.

نرده حفاظ نیزه ای



برنامه های درخواستی و یا پیشنهادی خود را به ما اطلاع دهید

درخواست/پیشنهاد
x
بت اسپات