توضیحات:

 

سئو و بهینه سازی سایت مناسب باعث می شود تا نتایج مطالب شما به راحتی در موتورهای جستجوگر نظیر گوگل،یاهو،بینگ و… ثبت شود و در دسترس همگان قرار گیرد.

همانگونه که اطلاع دارید،همیشه افرادی که به دنبال جستجوی یک مطلب هستند،به موتورهای جستجو مانند گوگل سر میزنند و در آن جا با وارد کردن کلمه و یا جمله ای سعی می کنند تا مطلب مد نظرشان را پیدا کنند و بنابراین موتورهای جستجو تمام تلاششان را می کنند تا نتیجه دلخواه کاربر را در وب سایت به شخص نمایش دهند!.

از این سو،اگر سایت شما از طریق سئو بتواند به صفحه اول گوگل بیاید،اعتبار بسیاری را کسب می کنید و می توانید درآمد زایی کلانی را که حاصل خدمات سئو است،به دست آورید.

مطمئنا شما اگر با کلمه کلیدی مشخص شده و روان به صفحه اول گوگل بیاید،فرصت های زیادی را در کسب و کار پیدا می کنید که بیش از ۹۰ درصد آن ها به کسب درآمد تبدیل می شود.

شما اگر بازدید زیادی را داشته باشید می توانید اقدام به تبلیغات برای وب سایت ها و خدمات دیگران کنید و یا اینکه فروشگاه خود را داشته باشید و اقدام به فروش محصولات به صورت اینترنتی کنید.

در این مقاله قصد داریم تا مسائل ابتدایی اصول استاندارد سئو را به شما کاربران یاد دهیم.

سئو را نمی توان آسان نام برد و هم اینکه نمی توان گفت سئو سخت است.

سئو بر اساس اصولی طی می شود که در اختیار همگان قرار گرفته است،اما این چگونه انجام دادنش مهم است که بسیاری از افراد آگاهی کامل از این موضوع ندارند و به اشتباه عملیات سئو را انجام می دهند که گاها باعث متضرر شدن صاحب کسب و کار و آن وب سایت می شود.

 

کلمه کلیدی مناسب سئو مطلب را پیدا کنید!

برای اینکه بخواهید مطلبتان در گوگل ثبت شود و به راحتی در دسترس مخاطبین قرار بگیرد،در ابتدا باید یک کلمه کلیدی مناسب سئو مطلب را پیدا کنید تا کاربر با وارد کردن آن کلمه کلیدی،به راحتی بتواند مطالب شما را پیدا کند.

برای مثال،یک مطلب که چنین عنوانی داشته باشد:

"خرید لوازم آشپزخانه برای محل کار" باید کلمه کلیدی این عنوان را "خرید لوازم آشپزخانه" یا "لوازم آشپزخانه" قرار دهید و پس از آن ربات های گوگل توانایی تشخیص منظور کاربر را دارند و مطلب شما را برای کاربر به نمایش می گذارد.

یکی از مهم ترین فاکتورهای سئو کلمه کلیدی است که به شما کمک شایانی می کند تا نتایج طراحی وب سایت و مطالبتان را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو مشاهده کنید.

همچنین شما می توانید از نرم افزارهای مخصوصی که برای این کار وجود دارد استفاده کنید و کلمه کلیدی مناسب خود را پیدا کنید،شما می توانید برای پیدا کردن کلمه کلیدی از Keyword Planner و Google Trends استفاده کنید،این دو سرویس به شما تازه ترین و داغ ترین کلمات کلیدی پیشنهاد می دهند و می توانید بر اساس این کلمات کلیدی اقدام به تهیه مطلب و سئو مطلب کنید.

اگر فکر می کنید که نمی توانید خدمات سئو سایت را انجام دهید و در مبحث سئو مقداری مطالب را به خوبی درک نکردید،به شما پیشنهاد می دهیم قبل از انجام دادن کاری،مبحث سئو را به یک شخص و یا شرکت متخصص بسپارید که با سئو به خوبی آشنا باشد،یکی از این شرکت ها،شرکت دیجی ویت است که در زمینه طراحی سایت شرکتی ،طراحی سایت شخصی و سئو بسیار خبره عمل می کند و بسیاری از کاربران از خدمات طراحی سایت دیجی ویت راضی بودند و طبق آماری که گرفته شده،بیش از نود درصد کاربرانی که پکیج سئو دیجی ویت را سفارش دادند،به نتیجه مطلوب رسیدند!.

 

توضیحات متا برای سئو بسیار مفید است.

شما به هنگام کار با پلاگین های سئو،مطمئا می توانید توضیحات متا دلخواه را وارد کنید.

دقت کنید به هنگام کار با پلاگین های سئو مانند یواست سئو و All In One SEO می توانید به راحتی توضیحات متا را وارد کنید و کلمه کلیدی مد نظر را برای مطلب در آن قرار دهید.

توضیحات متا باید به گونه ای باشد که حداقل دو بار کلمه کلیدی آن مطلب در توضیحات متا تکرار شود،این کار باعث می شود به هنگامی که کاربر چیزی را جست و جو می کند،بتواند کلمات کلیدی را ببیند و بداند که این سایت چیزی است که می تواند به هدفش برساند و همچنین وقتی که گوگل ببیند شما در توضیحات متا کلمه کلیدی را وارد کردید مطمئنا امتیاز ویژه ای برای شما قرار می دهد.

البته دقت کنید که نباید زیادی از کلمه کلیدی در توضیحات متا طراحی سایت و مطلب استفاده کنید زیرا این کار به عنوان فریب کاری شناخته می شود!.

 

طرز صحیح نوشتن مطلب و بهینه سازی آن برای سئو

دقت کنید شما باید به گونه ای یک مطلب را بنویسید که مخاطب جذب مقاله شما شود و تا انتها آن را مطالعه کند و خسته نشود!.

برای همین،همیشه رسم بوده است که از هدینگ استاندارد برای خدمات طراحی سایت و نوشتن مطلب استفاده شود تا کاربر بتواند به آسانی جذب محتوا شود و تا اخر آن را مطالعه کند و مقاله در نظر مخاطب روان و ساده باشد.

برای همین همیشه این سیستم پیشنهاد می شود.

H1/H2/H3/H3

این یکی از بهترین فرمول های هدینگ است که همیشه مورد تایید قرار گرفته بوده و در دنیای سئو امروزی نیز کاربرد زیادی دارد!.

 

 



برنامه های درخواستی و یا پیشنهادی خود را به ما اطلاع دهید

درخواست/پیشنهاد
x
بت اسپات