توضیحات:

Zapya v5.6.4 – جدیدترین و آخرین نسخه ی برنامه زاپیا مخصوص اندروید با پشتیبانی از زبان شیرین فارسی
نسخه مخصوص اندروید + نسخه مخصوص ویندوز (PC)

زاپیا zapaya

Zapya File Transfer Sharing – زاپیا سریعترین ابزار انتقال فایل در جهان از استودیوی برنامه نویسی  DewMobile برای دستگاه های مختلف از جمله اندروید می باشد که توسط آن قادر خواهید بود با سرعت ۲ مگابایت بر ثانیه دقیق ۱۰ برابر سرعت ۳G به انتقال فایل از طریق وای فای برای دوستان خود بپردازید . با این اپلیکیشن قادر خواهید بود هر آنچه را که در حافظه اسمارت فون خود دارید با سرعتی بالا ارسال کنید و یا به صورت گروهی به انتقال و دریافت فایل بپردازید . امکان ارسال و دریافت فایل ها، برنامه ها، بازی ها و تمامی اطلاعاتی ک برروی هر دو گوشی شما و طرف مقابل وجود دارد، در برنامه تعبیه شده است. اگر از کاربرانی هستید که دوست دارید اطلاعات گوشیتان را برای دوستانتان ارسال کنید همین الان با روش قدیمی بلوتوث خداحافظی کنید و به زاپیا سلام کنید! روش استفاده از برنامه : نرم افزار را اجرا کنید و برای اولین بار برای خود یک آواتار بسازید و پس از آن در صفحه ی جدید لیستی از بازی ها و برنامه های شما به نمایش در می آید که برروی connect to friends کلیک میکنید و نفر دوم باید در گوشی خود create group را انتخاب کند . پس از ساخت گروپ گزینه ی connect to friends به wating for friends تغییر خواهد کرد که نفر دوم باید در گوشی خود connect to friends را انتخاب کند و به انتقال فایل ها بپردازند .

 

Zapya For Android

 

آخرین و جدیدترین نسخه ی اپلییکشن پرطرفدار و عالی Zapya را می توانید به صورت رایگان از فارسروید برای اندروید فون خود دریافت کنید. امکان دانلود جدیدترین و اخرین ورژن زاپیا همیشه در این صفحه وجود دارد که شما عزیزان می توانید با یک کلیک اقدام به دانلود رایگان آن نمایید… ناگفته نماند که زاپیا تا به این لحظه بیش از ۵۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز عالی ۴٫۵ از ۵٫۰ را کسب کند.

تغییرات نسخه ی v5.6.4 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید + رفع مشکلات و بهبود عملکرد

 

نقد و بررسی ارسال نقد و بررسی Zapya

در رابطه با نرم افزار ارسال سریع فایل با وایرلس اندروید + ویندوز

 

Zapya یکی از قدیمی ترین نرم افزار ها در زمینه انتقال فایل در جهان میباشد و دارای میلیارد ها نفر کاربر در سراسر جهان میباشد البته نباید از معایب زاپیا هم چشم پوشی کنیم این نرم افزار هم نکات مصبت دارد هم نکات منفی یکی از نکات مثبت زاپیا دارا بودن نسخه های مختلف آن است شما میتوانید با گوشی خود به کامپیوتر و یا برعکس هر فایلی را که بخواهید ارسال کنید همچنین میتوانید با دستگاهای آیفون هم از طریق اسمارت فون اندرویدی خود تبادل کنید ولی یکی از معایب بزرگ زاپیا وجود تبلیغات فراوان داخل محیط آن است که باعث شده است کاربران زیادی را کلافه کند البته تبلیغات زاپیا زمانی مشخص میشوند که اینترنت شما متصل باشد ودر صورت آفلاین بودن اسمارت فون شما هیچ تبلیغاتی را مشاهده نخواهی کرد با وجود اینکه نرم افزار های جدیدی که به تازگی منتشر شده اند همچون SHAREit و Xender ولی همچنان کاربران زیادی هنوز هم از همین نرم افزار محبوب استفاده میکنند پس شما ناچار هستید که زاپیا را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.



برنامه های درخواستی و یا پیشنهادی خود را به ما اطلاع دهید

درخواست/پیشنهاد
x
بت اسپات