توضیحات:

خردکن برقی سیلور کرست ساخت آلمان دو کاره با موتور ۲۶۰ وات مجهز به توربو. از سبزی خردکن سیلور کرست به عنوان خردکن پیاز و سبزیجات، اسموتی ساز، غذای کودک، همزن برقی و … می توانید استفاده کنید. خردکن یک دو سه سیلور کرست مدل SMZ 260 با تیغه های فولادی تیز و مقاوم خود به هیچ عنوان زنگ نمی زند و تیکه های کوچک یخ را نیز به رحتی خورد می کند. همچنین خرد کن سیلور کرست به عنوان  وسیله ای برای تهیه انواع سالاد می توان بهره برد.

 

https://s4.uupload.ir/files/%D8%AE%D8%B1%D8%AF_%DA%A9%D9%86_%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C_82be.jpg

این خردکن همراه یک کاسه ۵۰۰ میلی لیتری از جنس پلاستیک مرغوب و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد. خرد کن برقی سیلور کرست SMZ 260 ساخت کشور آلمان بوده و در ۵ رنگ سیلور، سیاه مات، فیروزه ای، سبز فسفری و قرمز متالیک تولید و عرضه شده است.

در تهیه کیک و شیرینی، همزدن سفیده تخم مرغ برای انواع دسر ، تهیه سس و  انواع اسموتی ، نوشیدنی و … قابل استفاده خواهد بود.  کاربرد های خردکن یک دو سه سیلور کرست SMZ 260 : به عنوان سبزی خورد کن، سالاد ساز، خردکن پیاز، میکسر ، اسموتی ساز، تهیه سس، غذای کودک و … کاربرد دارد. برای حاضر کردن بیشتر وعده هایی غذا وجود یک خرد کن بسیار ضروری است. این محصول برای خرد کردن گوشت، مرغ ، گردو ،سیر و پیاز برای تهیه انواع غذا لازم است.••خردکن سه کاره سیلور کرست silvercrest مدل multizerkleinerer دارای بدنه ای بسیار محکم و مقاوم می باشد.

https://s4.uupload.ir/files/multi_zerkleinerer_silver_crest_5vt.jpg

شما با تهیه این خردکن قدرتمند می توانید انواع آجیل،سبزیجات، حبوبات، گوشت و مرغ را به صورت یکدست و یکنواخت خورد کرد. ظرفیت این خورد کن ۵۰۰ میلی لیتر می باشد که برای خورد کردن مقدار قابل توجهی از مواد غذایی کافی می باشد. با کمک عملکرد توربوی موتور این خردکن می توانید از قابلیت خورد کردن یخ این خرد کن استفاده کنید. کاسه این خورد کن  را بر روی سفره یا داخل یخچال به عنوان ظرف نگهداری سالاد و مواد غذایی می توانید استفاده کنید.

 



برنامه های درخواستی و یا پیشنهادی خود را به ما اطلاع دهید

درخواست/پیشنهاد
x
بت اسپات