توضیحات:

می توانید میلگرد را با دست خم کنید؟
امن ترین و آسان ترین روش خم کردن میلگرد با دست ، محصور کردن آن در داخل دو قطعه لوله کشی فلزی است – یک قطعه کوتاه تر و یک قطعه طولانی تر. میلگرد را از طریق هر دو قطعه لوله بچسبانید و به آنها اجازه دهید تا در نقطه ای که می خواهید خم شود از هم تلاشی کنند.

آیا میلگرد باید به هم گره خورده باشد؟
توضیح: این میلگرد را به هم قفل می کند بنابراین جدایی وجود ندارد. توضیح: بله این است ، اتصال میلگردها به یکدیگر اطمینان حاصل می کند که فاصله مناسب بین آنها وجود داشته باشد. … توضیحی: شما باید میلگرد را به هم وصل کنید تا در حین قرار دادن بتن جابجا نشود و حرکت نکند

اندازه میلگرد را چگونه اندازه می گیرید؟
علائم بین خطوطی که به قطر میله می چرخند ، مهر می شوند. سه علامت را مشاهده خواهید کرد. علائم اول و سوم حروف نشانگر تولید کننده و نوع فولاد است. علامت دوم عددی است که اندازه میلگرد را نشان می دهد

تفاوت بین میلگرد درجه ۴۰ و ۶۰ درجه چیست؟
میلگرد درجه ۶۰ ۵۰٪ از درجه ۴۰ قوی تر است. درجه نشانگر حداقل مقاومت در برابر فولاد در ۱۰۰۰ psi یا ksi است. درجه ۶۰ = ۶۰،۰۰۰ psi ، درجه ۴۰ = ۴۰،۰۰۰ psi.

میلگرد قابل جوشکاری چیست؟
Rebar قابل جابجایی A706
میلگرد ASTM A706 خصوصیاتی است که به میله های تقویت شده با آلیاژ کم در هر دو طول استاندارد یا تنظیمات سیم پیچ داده می شود. این درجه میلگرد در کوره های باز ، کوره های برقی یا کوره های اصلی اکسیژن پردازش می شود و در درجه های مختلفی از جمله درجه ۶۰ و درجه ۸۰ در دسترس است.

چرا بعضی از میلگردها سبز است؟
میلگرد روکش دار اپوکسی که به آن میلگرد سبز نیز گفته می شود ، در بتن در معرض شرایط خوردگی استفاده می شود. اینها ممکن است شامل قرار گرفتن در معرض نمک های نمک زدایی یا محیط های دریایی باشد. میلگرد روکش شده با اپوکسی یا میلگرد مقاوم در برابر خوردگی در ساختارهای زیر استفاده می شود: Bridges.

http://nameavaran.ir/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF/



برنامه های درخواستی و یا پیشنهادی خود را به ما اطلاع دهید

درخواست/پیشنهاد
x
بت اسپات